Opći uslovi poslovanja

Veles web shop/stranica www.veles.ba može se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uslovima i pravilima. Korištenjem www.veles.ba web shopa/stranice obvezujete se poštivati sljedeće uslove i pravila.

  • Narudžba i načini plaćanja

Naručivanje robe putem web shop/stranice moguće je 24 sata na dan, 7 dana u sedmici. Svi proizvodi navedeni na web shop/stranici (www.veles.ba) nalaze se na skladištu te su raspoloživi za narudžbu u ograničenim količinama. Ako određeni proizvod u trenutku narudžbe nije raspoloživ, kupac će biti obaviješten te će mu biti ponuđen najsličniji zamjenski proizvod ili povrat novca. Kupac snosi odgovornost za tačnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i narudžbe.

Nakon izvršene narudžbe i njenog prijema na e-mail sajta, narudžba je neopoziva. Prodavač se obavezuje da naručene proizvode dostavi i isporuči ispravne u predviđeno i dogovoreno vrijeme.

Prodavač je dužan da obavijesti kupca o svim promjenama do kojih dođe. Sve eventualne promjene, osim promjena vezanih za isporuku, se ne odnose na već potvrđene narudžbe.

Plaćanje

Naručenu robu moguće je platiti na tri načina:

  • pouzećem
  • virmanskom uplatom
  • kartično plaćanje

Neregistrovani korisnici odabiru način plaćanja nakon upisa podataka za dostavu, a registrovani i prijavljeni u jednom koraku. Po uspješnoj narudžbi poslat ćemo vam potvrdu emailom sa svim detaljima.

Plaćanje pouzećem

Želite li platiti gotovinom dostavljaču – odaberite plaćanje pouzećem. Robu pakujemo i šaljemo odmah po prijemu narudžbe.

Plaćanje virmanskom uplatom

Po završetku narudžbe s odabirom virmanskog plaćanja, emailom ćemo Vam poslati predračun. Račun možete platiti na šalteru banke ili pošte, ili internet bankarstvom.

Robu pakujemo i šaljemo tek po prijemu uplate. U slučaju da vašu uplatu ne zaprimimo unutar sljedeća 3 radna dana, smatrat ćemo da ste odustali od narudžbe.

Kartično plaćanje

Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard®, Maestro® ili Visa.

Račun

Račun za narudžbu dostavljamo u pošiljci zajedno s robom.

  • Dostava i isporuke

Dostava

Robu dostavljamo isključivo na području Bosne i Hercegovine brzom poštom X express. Ne vršimo isporuku van granica BiH.

Trošak dostave

Na kupovine preko 80.00 KM  poštarina je besplatna, dok ispod 80.00 KM  poštarina iznosi 8KM.

Vrijeme isporuke

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 17 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predata dostavnoj službi. Narudžbe nakon 17 sati radnim danom (osim petkom) predajemo sljedećeg dana, dok se narudžbe od petka nakon 17 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom obrađujemo i narudžbe pristigle tokom subote i nedjelje.

Nažalost nismo u mogućnosti uticati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.

Za svaku pošiljku primatelj potpisuje dostavnu listu po prijemu pošiljke. Potpisom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o tačnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.

Obavezujemo se da ćemo vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, ukoliko ste vaše podatke ispunili u potpunosti tačno i istinito.

  • Reklamacije, zamjene i povrat proizvoda

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Svaki Vaš proizvod pakiramo i dodatno zaštićujemo specijaliziranom transportnom ambalažom. Tako da ne morate brinuti, stići će u urednom/neoštećenom stanju.

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od 7 (sedam) dana od pristigle pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju u pisanoj formi putem emaila  [email protected] ili poštom na adresu Nedima Filipovića 4b, 71000 Sarajevo.

Primljena roba se ne može vratiti niti zamijeniti za drugu zbog zdravstvenih i higijenskih razloga, osim u sljedećim slučajevima:

  • ako je isporučena roba koju kupac nije naručio
  • ako je isporučena roba neotvorena i nekonzumirana
  • ako isporučena roba ima grešku ili vidljiva oštećenja koja nisu nastala u transportu.

U slučaju opravdane reklamacije omogućit ćemo povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za isti proizvod ili drugi proizvod u istoj protuvrijednosti, tj. uz nadoplatu ili povrat dijela sredstava ako je potrebno. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije na [email protected]  kako bi se ista uvažila na temelju naknadnog fizičkog dokaza. Ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije uticao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe, Veles d.o.o. Sarajevo će snositi trošak vraćanja robe i ponovnog slanja.

  • Povjerljivost podataka

Obvezujemo se primjenjivati maksimalne mjere sigurnosti u svrhu zaštite interesa kupaca i spriječavanja eventualnih zlouporaba informacija. U procesu realizacije kupovine koristit ćemo samo informacije koje su nužne. Redovno se kupcima daje mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o kupcima strogo čuvaju i dostupni su isključivo zaposlenicima kojima su navedeni podaci nužni u poslovanju te neće biti prodani, iznijeti ili dati trećoj strani. Svi zaposlenici odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

X
Add to cart