Reklamacije i povrat narudžbe

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Svaki Vaš proizvod pakiramo i dodatno zaštićujemo specijaliziranom transportnom ambalažom. Tako da ne morate brinuti, stići će u urednom/neoštećenom stanju.

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od 7 (sedam) dana od pristigle pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju u pisanoj formi putem emaila  [email protected] ili poštom na adresu Nedima Filipovića 4b, 71000 Sarajevo.

Primljena roba se ne može vratiti niti zamijeniti za drugu zbog zdravstvenih i higijenskih razloga, osim u sljedećim slučajevima:

  • ako je isporučena roba koju kupac nije naručio
  • ako je isporučena roba neotvorena i nekonzumirana
  • ako isporučena roba ima grešku ili vidljiva oštećenja koja nisu nastala u transportu.

U slučaju opravdane reklamacije omogućit ćemo povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za isti proizvod ili drugi proizvod u istoj protuvrijednosti, tj. uz nadoplatu ili povrat dijela sredstava ako je potrebno. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije na [email protected]  kako bi se ista uvažila na temelju naknadnog fizičkog dokaza. Ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije uticao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe, Veles d.o.o. Sarajevo će snositi trošak vraćanja robe i ponovnog slanja.

X
Add to cart